Sequential gearbox TXL

Převodovka TXL se za necelé tři roky stala etalonem ve své kategorii. Je k dispozici ve verzích s pohonem 2 a 4 kol a splňuje všechna kritéria výběru při snížené hmotnosti 27 kg:
- Převodovka TXL je schopna vydržet točivý moment až 1 000 N.m díky 89mm primární/sekundární řetězové sadě a 20mm (1. až 3.) a 17mm (4. až 6.) širokým řetězovým kolům. Pro driftery: buďte si jisti, že převodovka TXL je schopna vydržet až 1 000 N.m točivého momentu. Testováno a schváleno ve 3 celých sezónách francouzských šampionátů!
- Miniaturní rozměry pro snadnou instalaci v malých prostředích: BMW, Ford Escort Mk2, Mazda, Catheram Seven atd.
- Obsažený buget

TXL má tři kontrolní poklopy pro pravidelnou a přesnou kontrolu převodovky bez nutnosti jejího otevření.

Pro optimalizaci převodového poměru podle vašeho použití a technických údajů (motor, pneumatiky atd.) je k dispozici více převodových poměrů pro každý převodový stupeň a tři vstupní konstantní převody. Šestý převodový stupeň je přímý (převodový poměr = 1), jako u tradičních převodovek BMW. Tím se snižuje plocha BV a optimalizuje účinnost motoru v tomto převodovém poměru.

Abychom vyhověli požadavkům našich zákazníků v rallycrossu a terénu, vyvinuli jsme verzi s pohonem všech kol, která je k dispozici s centrálním diferenciálem nebo bez něj. Převodovka TXL nabízí možnost použití standardní přední a zadní nápravy, pokud je motor v poloze uprostřed vzadu. Díky své zjednodušené architektuře přináší verze TXL s pohonem všech kol na trh T3F, TT a T3 svěží vítr.

Pro každý projekt navrhneme a vyrobíme hliníkovou adaptérovou desku pro spojení TXL s motorem při zachování původního krytu převodovky. To vám umožní zachovat co nejvíce stávajících komponentů, a tím snížit rozpočet: startér, startovací kroužek, setrvačník, spojku atd.

Použití

- Rally

- Závody do vrchu

- Okruhy

- Off - road

- RX + Ice racing

TECHNICKÉ SPECIFIKACE
6 (nebo 5) rychlostní převodovka se sekvenčním řazením
Maxi točivý moment motoru :
- Vstupní : podle konstantního převodového poměru
- 500 N.m (365 lbs/ft) na primárním vedení
/!\ 1000 N.m krouticího momentu pro driftové aplikace
Šířka zubů 20 mm (1° až 3°) a 17 mm (4° až 6°) - 89 mm osy hřídele
Vstupní konstantní poměr, několik možností
Převodové poměry, široký rozsah
Výstup na primární hřídel : 6. převodový poměr = 1
Mazání stříkáním
Specifický spojkový hřídel
Snímač polohy válce
Kabel k zákazu zpětného chodu
Kontrolní otvory
Pro každou objednávku vás bude kontaktovat naše obchodní oddělení, abyste mohli definovat technické specifikace (převodové diagramy, zvonová skříň..).
MOŽNOSTI A PŘÍSLUŠENSTVÍ
Převodovka 4WD s/bez centrálního LSD. Vzdálenost středů hřídelí 150 mm.
Hnací hřídel, několik možností
Hydraulická vypínací spojka + podávací trubky
Sada snímače vypnutí
Zvonová skříň: adaptační deska
Sada řadicí páky
Ukazatel převodovky