Sequential gearbox ETV
Nejprodávanější převodovka naší řady 2WD s více než 500 kusy po celém světě už nemá co dokazovat, protože získala tituly ve všech disciplínách: rallye, rallycross, okruhové závody, závody do vrchu nebo offroad. V offroadu se převodovka ETV používá například u projektu Mitjet s motorem umístěným vzadu napříč. Převodovka ETV je standardní soukromý produkt, který vychází z převodovky Citroën DS3 R3 a používá se na následujících sériích jedné značky : Lamera Cup, VW Polo cup India & China, GCC China, VW Ameo cup atd.. Díky vysoké kapacitě točivého momentu (od 350 N.m s krátkým koncovým převodem po 500 N.m s dlouhým koncovým převodem) je převodovka ETV přirozeně vhodná pro spoustu aplikací, zatímco její modularita umožňuje nabídnout specifické řešení pro každý nový projekt.
Pro optimalizaci rychlostního diagramu v závislosti na aplikaci a technických datech (motor, pneumatiky atd.) je k dispozici desítka převodových poměrů pro každý převodový stupeň a více než 10 různých koncových převodů je skladem.
Podle technické potřeby vašeho projektu je mazání zajištěno mechanickým olejovým čerpadlem s vnitřním mazacím systémem nebo s technologií rozstřikovacího mazání. Pro nejnáročnější projekty v této oblasti je k dispozici verze samosvorného diferenciálu se 4+4 kotouči (16 třecích ploch). Standardní verze 3+3 kotouče LSD (12 třecích ploch) s náběhy 40°/60° (nebo 30°/60°) nabízí špičkový diferenciál, který splňuje 90 % potřeb projektů. Od roku 2019 jsou výhodou našich diferenciálů molybdenové třecí kotouče. Molybden je vysoce výkonný třecí materiál. Má vysokou úroveň pružnosti a zlepšuje vlastnosti oceli při vysokých teplotách : hladší, vyšší koeficient tření, lepší životnost.
Použití
- Rally
- Závody do vrchu
- Okruhy
- Off road
- RX + Ice racing
- C/C & Slalom
Technické specifikace
6stupňová převodovka se psím kroužkem, sekvenční řazení
Maximální točivý moment motoru: 350 N.m (258 lbs/ft - krátký koncový převod) až 500 N.m (405 lbs/ft - dlouhý koncový převod)
Šířka zubů 20 mm (1. až 3.) a 17 mm (4. až 6.) - 89 mm na středu.
Koncové převody, několik možností
Převodové poměry, široký rozsah
Kotoučové a nájezdové diferenciály s omezeným prokluzem :
12 třecích ploch kotoučů
Úhel náběhu 40°/60° (nebo 30°/60°)
Mazání rozstřikem
Spojkový hřídel : 1" x 23 drážek
Hydraulická zpětná spojka s ložiskem Ø52 mm + podávací trubky
Snímač polohy válce
Kabel k zákazu zpětného chodu
Hmotnost : 41 kg
Možnosti a příslušenství
Olejové čerpadlo a vnitřní mazací systém + ocelový filtr
Samosvorný diferenciál : 16 třecích ploch, několik úhlů náběhu
Sada snímače vypnutí
Kryt zvonu
Mezikus výstupního hřídele a stabilní klidové ložisko (pravá strana)
Sada pro měření úrovně převodů
Ukazatel převodů
Sada zesílené příruby stativu